V současné chvíli vyhlašuje naše knihovna výběrová řízení na 2 volná pracovní místa.
Knihovnice/knihovník v přímých službách v Oddělení absenčních služeb
Co od vás požadujeme:
- SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou (výhodou v oboru knihovnictví nebo informačních služeb), popř. odpovídající rekvalifikaci
- praxi v oblasti knihovnictví minimálně 2 roky výhodou, jsme schopni zaškolit i šikovného absolventa
- výbornou jazykovou způsobilost v češtině
- znalost AJ nebo NJ minimálně na úrovni maturitní zkoušky (B1) výhodou
- dobrou počítačovou způsobilost
- výhodou znalost systémů Aleph, Primo a orientace ve vybraných elektronických informačních zdrojích (Ebsco, PressReader, Digitální knihovna SVK HK atd.)
- komunikativnost, aktivní přístup, samostatnost, flexibilitu a schopnost zvládat zátěž
- bezúhonnost
Co bude vaší pracovní náplní:
- zajišťujete běžný provoz oddělení ve dvousměnném provozu včetně sobotních služeb (cca 10 sobot ročně)
- poskytujete referenční a bibliografické informace a výpůjční služby čtenářům knihovny
- spravujete přidělené části volného výběru knih
Co vám můžeme nabídnout:
- zajímavou a rozmanitou práci na plný úvazek ve zkušeném kolektivu
- klidné pracovní prostředí, pracovní úkoly se daří plnit v běžné pracovní době
- základní nástupní mzdu v rozmezí tarifní třídy 8 podle odbornosti a doložené praxe
- odměny za pracovní aktivitu v podobě osobního ohodnocení po zapracování
- pružná pracovní doba
- 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days
- podporu při zájmu o zvyšování své odbornosti, vzdělávací kurzy a školení
- možnost dalšího vzdělávání (např. kurzy angličtiny)
- stravenky
- parkování přímo v areálu knihovny
- možnost využití služeb knihovny zdarma pro sebe i své rodinné příslušníky
Datum nástupu: od 1. 9. 2022
Pracovní úvazek: 40 hodin týdně
Pracovně právní vztah: pracovní poměr na dobu určitou (s výhledem prodloužení na dobu neurčitou)
Místo výkonu práce: Studijní a vědecká knihovna v Hradci Králové, Hradecká 1250
V případě vašeho zájmu nám neváhejte zaslat váš
strukturovaný životopis a
motivační dopis, ze kterého se dozvíme, proč by vás bavilo pracovat právě u nás. Nezapomeňte také přiložit
kopii dokladu o požadovaném vzdělání. Veškeré dokumenty zašlete na e-mailovou adresu
jitka.cerna@svkhk.cz nebo písemně na adresu: Hradecká 1250, 500 03 Hradec Králové. O přijetí vámi zaslaných dokumentů vás budeme informovat nejpozději do týdne. S vybranými kandidáty se rádi potkáme při osobním pohovoru.
Přihlášku zašlete
nejpozději do 17. 7. 2022.
Informace k organizaci výběrového řízení vám podá Jitka Černá na telefonu 494 946 244 nebo e-mailu
jitka.cerna@svkhk.cz.
Informace k pracovní náplni vám podá Mgr. Daniela Ridlová na telefonu 494 946 201 nebo e-mailu
daniela.ridlova@svkhk.cz.
..........................................................................................................................................................................................
Knihovnice/knihovník v úseku periodik v Oddělení prezenčních služeb
Co od vás požadujeme:
- SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou (výhodou v oboru knihovnictví nebo informačních služeb), popř. odpovídající rekvalifikaci
- praxi v oblasti knihovnictví minimálně 2 roky výhodou, jsme schopni zaškolit i šikovného absolventa
- výbornou jazykovou způsobilost v češtině
- znalost AJ nebo NJ minimálně na úrovni maturitní zkoušky (B1) výhodou
- dobrou počítačovou způsobilost
- výhodou znalost systémů Aleph, Primo a orientace ve vybraných elektronických informačních zdrojích (Ebsco, PressReader, Digitální knihovna SVK HK atd.)
- komunikativnost, aktivní přístup, samostatnost, flexibilitu a schopnost zvládat zátěž
- bezúhonnost
Co bude vaší pracovní náplní:
- zajišťujete běžný chod oddělení ve dvousměnném provozu včetně sobotních služeb (cca 10 sobot ročně)
- poskytujete referenční a bibliografické informace a prezenční výpůjční služby čtenářům knihovny
- spravujete přidělené části volného výběru periodik
- zajišťujete aktivaci parkování v areálu knihovny a registraci použití multifunkčních tiskových zařízení čtenářům knihovny
Co vám můžeme nabídnout:
- zajímavou a rozmanitou práci na plný úvazek ve zkušeném kolektivu
- klidné pracovní prostředí, pracovní úkoly se daří plnit v běžné pracovní době
- základní nástupní mzdu v rozmezí tarifní třídy 9 podle odbornosti a doložené praxe
- odměny za pracovní aktivitu v podobě osobního ohodnocení po zapracování
- pružná pracovní doba
- 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days
- podporu při zájmu o zvyšování své odbornosti, vzdělávací kurzy a školení
- možnost dalšího vzdělávání (např. kurzy angličtiny)
- stravenky
- parkování přímo v areálu knihovny
- možnost využití služeb knihovny zdarma pro sebe i své rodinné příslušníky
Datum nástupu: od 1. 9. 2022
Pracovní úvazek: 40 hodin týdně
Pracovně právní vztah: pracovní poměr na dobu určitou (s výhledem prodloužení na dobu neurčitou)
Místo výkonu práce: Studijní a vědecká knihovna v Hradci Králové, Hradecká 1250
V případě vašeho zájmu nám neváhejte zaslat váš
strukturovaný životopis a
motivační dopis, ze kterého se rádi dozvíme, proč by vás bavilo pracovat právě u nás. Nezapomeňte také přiložit
kopii dokladu o požadovaném vzdělání. Veškeré dokumenty zašlete na e-mailovou adresu
jitka.cerna@svkhk.cz nebo písemně na adresu: Hradecká 1250, 500 03 Hradec Králové. O přijetí vámi zaslaných dokumentů vás budeme informovat nejpozději do týdne. S vybranými kandidáty se rádi potkáme při osobním pohovoru.
Přihlášku zašlete
nejpozději do 17. 7. 2022.
Zaslané podklady k výběrovému řízení knihovna nevrací. Po uzavření výběrového řízení je skartuje.
Zaměstnavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit a nevybrat žádného z uchazečů.
Informace k organizaci výběrového řízení vám podá Jitka Černá na telefonu 494 946 244 nebo e-mailu
jitka.cerna@svkhk.cz.
Informace k pracovní náplni vám podá Mgr. Gabriela Holečková na telefonu 494 946 256 nebo e-mailu
gabriela.holeckova@svkhk.cz.